Screenshot-84.jpg

Siinä me olimme hetken huumassa kielet toistemme kurkuissa. Ja kuinka ihanalta sellainen kielletty hedelmä tuntuikaan! Suutelin hyvän ystäväni (oikeastaan myös ainoan) aviomiestä heidän yhteisten lastensa huoneessa!

Kuului oven narahdus ja kiljahdus.

Säpsähdin ja irtaannuin nopeasti Shawneesta. Yhtäaikaa käännyimme molemmat ovellepäin ja näimme itkun sekaisen Chyennen, joka ei saanut saanaa suustaan.

 

Screenshot-86.jpg

- Chyenne kiltti tämä ei ole sitä, miltä näyttää! Parahdin ja katsoin häntä suoraa silmiin. Tiesin syvällä sisimmässäni, kuitenkin totuuden, kuten kaikki huoneessa olijat lapsia myöten. Rakastin Shawneeta, jolla oli perhe. Petimme hänen vaimoaan yhdessä heidän kodissaan. Käänsin katseeni pois päin. En voinut katsoa Chyennen vihaisia kyynelten täyttämiä kasvoja.

- Kaikkeni annoin sinunkin tähtesi! En olisi ikinä uskonut, että kaltaisesi maalaisrotta kehtaa tehdä muutakin, kuin hoitaa lapsia kotonani. Luulin sinua ystäväksi siitä päivästä asti jolloin tapasimme. Oletkin kääntänyt perheeni minua vastaan!

Shawnee vain jatkoi katsomistani intohimoisesti. Hän himoitsi minua oman vaimonsa edessä. En voinut edes katsoa Shawneeta vaan otin muutaman askeleen poispäin kaksikosta.

 

 

Screenshot-87.jpg

- Mitä tämä on olevinaan SHAWNEE?! Olemme olleet naimisissa puol iikuisuutta, meillä on yhteinen talo ja lapset. Jopa yhteinen ura! Olemme luodut toisillemme ja sinä vehtaat selkäni takana.

- Oikeastaan Mirjam ei ole ensimmäinen. Tapasimme Simderissä. Halusin vaihtelua tylsään suhteeseemme ja perhe elämään. Minä hoidan kodin, lapset ja ne pirun hevosesi! Sinä vain ratsastat ja esittelet rahojasi sekä kuuluisuutta yleisölle ja faneille. Sitä paitsi vihaan hevosiasi!

Olin tässä kohtaa yhtä järkyttynyt, kuin Chyenne. En olisi ensimmäinen? Tuskin sitten viimeinenkään.. Ilman salasuhdettamme Shawneen todellinen luonne ei olisi, koskaan paljastunutkaan.. Nyt minuakin pelotti. Olisikohan uskoton myös minulle?!

 

Screenshot-88.jpg

- Shawnee teidän pitäisi puhua kahdestaan Chyennen kanssa. Sen jälkeen me voimme puhua. En todellakaan ole valmis suhteeseen, jos en ole ensimmäinen salasuhde.En ole valmis petetyksi tulemiseen, vaikka tässä kurjuudessa olin itsekin mukana.

- Olet oikeassa! Joten ole hyvä ja lähde jätä meidät kaksin! Chyenne oli aivan hysteerisenä silmieni edessä. Olin lähdössä, kun Shawnee vielä kerran tarttui minuun.

- En tarkoittantu, että pettäisin sinua! Olemme luodut toisillemme, meillä on enemmmän yhteistä, kuin kukaan voisi koskaan ymmärtää! Chyenne on vain kuuluisa ja luulin nuorena tavatessani hänet sen olevan kohtaloa. SItten tulit sinä! Ja olet velkaa koko elämän tarinasi minulle, jotta opimme tuntemaan toisemme. 

 

Screenshot-80.jpg

- Minun taitaa olla aika lähteä. Zemppiä tänne! Lopuksi halasimme vielä uudestaan. Tällä kertaa pitkään ja syvään, mikä provosoi Chyennea vielä enemmän.. Tiesin menettäneeni "hyvän ystävän". En vain voinut tunteilleni, mitään! 

Chyenne suu loksahti toaalisesti auki. Hänen aviomiehensä (vielä ainakin tällä hetkelläa aviomies) tunnusti rakkautta silmien edessä minulle. Maalaisjuntille tytölle!

- Chyenne sitäpaitsi. Muutin kaupungistä keskeltä kuuluisia ihmisiä. Parhaat ystäväni olivat tv tähtiä. Mutta tämä maalaistollo lähtee nyt, sanoin katsoean nasita halveksien.

- Maalaisrotta! Chyenne huusi perääni sylkäisten ensin päälleni. Todella kypsää..

Siispä lähdin juoksujalkaa pyörälle.

 

Screenshot-110.jpgScreenshot-106.jpg

Poljinkin, kuin hullu! Ainoa positiivinen asia kotiin päästessäni oli Nonnie! Hän oli oppinut viimein täysin sisäsiistiksi. Se oli helpotus tämän kaiken sekamelskan keskellä!

- Hienoa kulta! Tule mamman kanssa vielä sisälle vähän puuhailemaan ennen tutimisaikaa!

 

Screenshot-108.jpg

Kaappasin Nonnien syliin ennen nukkumaanmenoa ja annoin suuret muiskautukset kuonolle.

- Voi Nonnnie rakas.. Mami on tehnyt niin tyhmiä juttuja! Parahdin itkemään ja suljin koiran syleilyyn.

Nonnie alkoi uikuttamaan itkuani ja kiehnäsi päällään minua vasten.Ei ollut, mitään parempaa kuin Nonnien ja minun aito kestävä ystävyys ja perhesuhde! Sitä paitsi! Koira ei pystyisi juoruamaan lehtiin asioita. Siksipä avauduin kaikesta. Nonnie vain katsoi lopuksi minua hiljaa pää kallellaan. Viimeiset pusut ja nukkumaan! Kylläpä helpotti.

 

Screenshot-116.jpg

Jälleen yksi huonosti nukuttu yö takana.. Milloinkohan tähän tulisi edes loppua???

No ei auttanu, muu kuin ruveta hommiin!

 

Screenshot-118.jpg

Jottei elämäni olisi liian helppoa jouduin säällä, kuin säällä ulos puutarhani pariin. Olin myös hankkinut omenapuun, joka oli alkanut kasvamaan ihan kiitettävästi!

Olin hieman yksinäinen ja tylsistynyt, joten puutarhanhoidon ja sadon myynnin jälkeen nautin vain Nonnien seurasta. Ainoa uskollinen tässä perheessä.. Auts! Itseasiassa tämähän oli aivan liian totta.. Kerran pettä äaina pettäää..??

Nyt äkkiä sisälle leikkimään muruseni kanssa ennen, kuin ajatukseni juoksisivat tuhatta ja sataa...

 

Screenshot-103.jpg

- Mamman rakas karvakuono! Nonnien halailu ja pusuttelu oli lempipuuhiani vielä, kun voin ennen hänen kasvamistaan suureksi koiraksi. Silloin alkaisimme opetella metsästyksen saloja, jotta saisin kunnon metsästyskoiran tytöstä!

 

Screenshot-114.jpg

Halusin ajatukseni niin kovin pois tästä kaikesta, joten olin ottanut suunnaksi kuntosalin ja aloin rehkiä kunnes rajani tulisivat vastaan. Tuntui itseasiassa todella hyvältä kaiken tämän jälkeen. Samalla sai ajatuksia hieman nollattua..

 

Screenshot-112.jpg

Vielä ennen kotiin menoa kävin kaupan kautta. Myin omat tuotokseni sinne. Olin kylän ainoa maanviljelijä, joten ainoat kotimaiset tuotteet tulivat minun maaltani.

 

Screenshot-60.jpg

Täysikuun loisteessa olimme iltapalalla yhdessä Nonnien kanssa. Hän oli ehkä rakkain kaikista pikku olennoista maanpäällä. Puhelimeni alkoi, kuitenkin soimaan. Hämmästyin kovasti, eihän kukaan ikinä kaivannut minua. Otin puhelimen taskustani ja ruudulla luki Shawneen nimi.

- Meidän on pakko nähdä huomenna. Tämä on ratkaiseva ilta, ja luurit. En ehtinyt edes sanoa, mitään. Puhelun jälkeen sain tekstiviestillä osoitteen ja kellonajan. Säätiedotuskin kuulemma lupaisi sadetta. Mitähän tämä oli olevinaan?

 

Screenshot-96.jpg

- Halusin tulla ulos kanssasi, koska me molemmat rakastamme ulkoilmaa. Olen tehnyt päätökseni ja eroan Chyennen kanssa. Laitamme eropaperit eteenpäin. Pian jään asunnottomaksi, joten jos olisi mahdollista, mitenkään muuttaa luoksesi..?? Haluaisin kyllä nautti tästäkin hetkestä, kun Merita on nyt taapero ja Dakota alotti koulun.

- Voi rakas, lupaan että saat nauttia niistä hetkistä. Kun olet valmis oveni ovat avoinna pienellä maatilallani myös sinulle. Älä, kuitenkaan odota suuria...

- Odotan vain yhteiseloamme. Olimme vastakohdat Chyennen kanssa monissa asioissa. Hoidin lapset ja tallin. Hän esitteli taitojaan, rahojaan ja kuuluisuuttaan. Kanssasi saan erilaisen elämän ja rakkauteni on palavaa. Harmi, että sen piti roihahtaa ennen eroa..

- Menetin ainoan ystäväni.. Mahdollisesti Dakotankin kanssa välit. Meritakin on täällä vain sinun ja ikänsä vuoksesi.

- Eivät he sinua vihaa, kun tutustuvat uudelleen. Olit heidän elämässää enemmän, kuin heidän oma äitinsä. Chyenne vaan koittaa manipuloida lapsien kautta myös minua..

 

Screenshot-98.jpg

- Olen nyt vain sinun! Me menemme naimisiin ja saamme yhteisen perheen. Lapseni ovat sinunkin, mutta uskon sinun haluavan myös omia. Ole kiltti ja ota minuy kaiken jälkeen! Shawnee laski Meritan sylistään ja suuteli minua auringon laskiessa. Tunsin meidän kuuluvan yhteen.

- Voi Shawnee, minä niin rakastan sinua.

 

 

KIITOS, KUN LUIT! <3

 

Tämä tässä oli hieman lyhyempi osa, sillä elämäni kulki juuri tuota samaa raidetta alun ja lopun välissä. Tarkoitukseni ei, kuitenkaan ole tylsityttää teitä rakkaat lukijat! Tiivistettynä suurimmat elämäni tapahtumat ovat, että;

Menetin Chyennen ja lapset. Sain Shawneen, mutta pelkäsin tulevaisuutta. Hän puhui nyt jo häistä ja oli, kuitenkin pettäynt useamman kanssa Chyennea. Olisinkohan minä hullu ja hyppäisin tämän miehen mukaan ja perustaisin perheen, jotta sukuni saisi jatkua.

Olen sitä mieltä, että katsotaan, mitä tulevaisuus meille tuo!

 

 

 

 

~ Rakkaudella LadyShimer